« Powrót do strony głównej

Porządek obrad

1. Otwarcie posiedzenia.

2. Stwierdzenie quorum.

3. Przyjęcie porządku posiedzenia.

4. Przyjęcie protokołu z posiedzenia Komisji odbytego w dniu 21 maja 2024 roku.

5. Podjęcie uchwały w sprawie uznania się za organ niewłaściwy do rozpatrzenia wniosku o odwołanie Dyrektora Tomaszowskiego Domu Kultury i wskazanie organu właściwego do jej rozpatrzenia – wyrażenie opinii.

6. Rozpatrzenie skarg mieszkańca miasta na Burmistrza Miasta Tomaszów Lubelski z powodu wydania zgody na organizację imprez w muszli koncertowej – wyrażenie opinii.

7. Rozpatrzenie skarg mieszkańca miasta na Dyrektora Tomaszowskiego Domu Kultury z powodu przekraczania dopuszczalnych norm hałasu podczas imprez w Parku Miejskim – wyrażenie opinii.

8. Rozpatrzenie skargi mieszkańca miasta na pracownika TDK z powodu przekraczania dopuszczalnych norm hałasu na terenie posesji mieszkańca – wyrażenie opinii.

9. Rozpatrzenie skargi mieszkańca miasta na członków orkiestry dętej OSP z powodu przekraczania dopuszczalnego poziomu hałasu w środowisku podczas prób i koncertu w Parku Miejskim – wyrażenie opinii.

10. Rozpatrzenie ponownego wniosku mieszkańca miasta dotyczącego uchwalenia tymczasowego zakazu korzystania z muszli koncertowej w Parku Miejskim – wyrażenie opinii.

11. Rozpatrzenie ponownych skarg na Burmistrza Miasta Tomaszów Lubelski dotyczących organizowanych imprez w Parku Miejskim w Tomaszowie Lubelskim – wyrażenie opinii.

12. Wnioski.

13. Odpowiedzi na wnioski.

14. Zakończenie posiedzenia Komisji.

« Powrót do strony głównej